З поступом глобалізаційних процесів зникли бар’єри для фінансових потоків, а отже, перед кожною країною сьогодні стоїть завдання забезпечення своєї фінансової стабільності не лише на національному, а й на світовому рівні. Щороку застосування стратегій уникнення оподаткування, що базуються на розмиванні бази оподаткування і переміщенні прибутків за кордон (BEPS), спричиняє втрати бюджетів країн світу у розмірі 100-240 млрд дол. США, що відповідає 4-10% загальносвітових надходжень від податку на прибуток підприємств.
Відповіддю на це став План дій BEPS Організації економічного співробітництва та розвитку та країн G20, започаткований 2015 року. Він надає державам необхідні правові, адміністративні та ІТ-інструменти для усунення прогалин і невідповідностей у міжнародних правилах оподаткування, які можуть використовуватися для приховування прибутків підприємств або їх штучного переміщення до низькоподаткових або безподаткових юрисдикцій, де економічна діяльність підприємств незначна або відсутня.
За три роки реалізація Проекту BEPS набула широкого розмаху як у розвинених країнах, так і в країнах, що розвиваються. Більше 123 країн уже приєдналися до Інклюзивної програми BEPS, приводячи свої практики адміністрування податків у відповідність до вимог глобалізованої економіки. Таким чином, посилення співпраці між податковими органами стало важливою передумовою забезпечення прозорості ведення бізнесу, ефективності податкової системи та загальної фінансової стабільності.
В пріоритетах України — долучитися до цього проекту. Запровадження Плану дій BEPS в Україні є першочерговою умовою для збереження фінансової стабільності в країні при довгоочікуваному переході до вільного руху капіталу. Проведення #BEPSinUA: Форум із міжнародного податкового співробітництва дасть змогу перейняти найкращий світовий досвід протидії BEPS і забезпечення дотримання податкових вимог в довгостроковій перспективі. Він також допоможе почути думки бізнесу й банків щодо останніх тенденцій міжнародного середовища та перспектив об’єднання підходів до регулювання міжнародних операцій і забезпечення їхньої прозорості.
8:00-9:00 |
Вітальна кава
|
9:00-9:30 |
Відкриття
|
9:30-10:50 |
Міжнародна / Міністерська панель «АКТУАЛЬНІ ВИКЛИКИ ПРОБЛЕМИ УХИЛЕННЯ ВІД ПОДАТКІВ: НАСКІЛЬКИ ЕФЕКТИВНИМ Є ПЛАН ДІЙ ЩОДО ПРОТИДІЇ ЗМЕНШЕННЮ ПОДАТКОВОЇ БАЗИ ТА ПЕРЕМІЩЕННЮ ПРИБУТКІВ ЗА КОРДОН?»
Учасники панелі:
|
11:00-11:30 |
Колективне фото та перерва на каву |
11:30-13:00 |
Дискусійна панель «ПОДАТКОВА ПРОЗОРІСТЬ: ЧИ ЦЕ КІНЕЦЬ БАНКІВСЬКОЇ ТАЄМНИЦІ?»
Учасники панелі:
|
13:00-14:00 |
Перерва на обід |
14:00-15:30 |
Дискусійна панель «Впровадження Плану дій BEPS: Поточний міжнародний досвід»
Огляд поточного стану впровадження BEPS (Хайке БУСС, Центр ОЕСР із податкової політики та адміністрування) Учасники панелі:
|
15:30-16:00 |
Перерва на каву |
16:00-17:30 |
Дискусійна панель «ДОБРОВІЛЬНЕ РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ: ЯК ВИКОНАТИ ПРАВИЛЬНО З ПЕРШОЇ СПРОБИ?»
Учасники панелі:
|
17:30-17:50 |
Завершальне слово
|
17:50-19:00 |
Фуршет |
В.о. Міністра фінансів України з 8 червня 2018 року.
До переходу на державну службу 12 років очолювала Інвестиційну групу ІТТ в якості Голови правління — Президента ПрАТ ІК ІТТ-Інвест.
З 1998 по 1999 рік та з 2001 по 2003 рік — Радник з економічної політики та Менеджер з зовнішніх та корпоративних зв’язків в американському фонді прямих інвестицій Western NIS Enterprise Fund (тепер в управлінні Horizon Capital). У 2000 році проходила практику в Світовому банку в Сполучених Штатах, працюючи в групі банків та фінансових ринків регіону Європи та Центральної Азії.
Також працювала в Міжнародній фундації виборчих систем та в консалтинговій компанії Chemonics Intl. Inc. в рамках проекту «Українська аграрна товарна біржа».
У 2015 — 2016 роках — заступник Міністра фінансів України. Із квітня 2016 по червень 2018 рр. — заступник Міністра фінансів України.
Голова Національного банку України з 15 березня 2018 року. У період з 11 травня 2017 року до 15 березня 2018 року — виконував обов’язки Голови НБУ. З жовтня 2016 року − перший заступник Голови.
З квітня 2014 року — заступник Голови Національного банку. У банківській системі України працює з часів її формування — понад 25 років. У 1991-1994 роках − у Тернопільському обласному управлінні Національного банку. До 2005 року — заступник голови правління банку «Аваль». У 2005-2014 роках — директор з питань банківського бізнесу товариства «Престиж-груп».
Кандидат економічних наук.
Перший заступник Голови Національного банку України з 15 червня 2018 року.
Вона працює у банківській системі України з 1998 року.
Більше 12 років обіймає керівні посади: заступник голови правління, член правління, радник голови правління ПАТ «Ерсте Банк», заступник голови правління ПАТ «Фінбанк», пізніше — ПАТ «Платинум Банк», виконувала обов’язки голови правління цього банку.
У 2009 році шість місяців очолювала департамент безвиїзного банківського нагляду Національного банку. З червня 2015 року до січня 2016 року працювала директором департаменту банківського нагляду НБУ. У жовтні 2016 року — червні 2018 року — заступник Голови Національного банку, що відповідає за пруденційний нагляд.
Директор Департаменту фінансового моніторингу Національного банку України з 2 червня 2015 року.
Працює в банківській системі України майже два десятиріччя. З 1996 працював у різних банківських установах, пройшовши шлях від економіста 1 категорії до начальника департаменту. З 2001 року і до призначення в Національний банк працював у ПАТ «СітіБанк», у якому очолював підрозділи валютного контролю та валютних операцій, а також департаменти корпоративних і правових стандартів, внутрішнього аудиту, комплаєнса. Із 2013 року він був членом правління ПАТ «СітіБанк».
Кандидат економічних наук.
Директор департаменту фінансового контролінгу Національного банку з 26 березня 2015 року.
Трудову діяльність у банківській системі України розпочав у 1993 році. У 1994-1998 рр. працював у Національному банку начальником відділу розробки програмного забезпечення центру міжнародних платежів та реформування бухгалтерського обліку та звітності комерційних банків. Із 1998 до 2001 року обіймав посаду начальника відділу кредитного аналізу банку «Сосьєте Женераль Україна» («ТАС-Інвестбанк»), з 2001 до 2004 року — заступник ризик-менеджера «ІНГ Банк Україна», з 2004 до 2006 року — начальник управління ризик-менеджменту в «Банк ПЕКАО Україна». Із 2006 до 2007 року Олег Стринжа працював директором фінансового управління, членом правління «Банк Русский Стандарт», з 2007 до 2013 року — директором фінансового департаменту, членом правління «Універсал Банк», а з 2013 року і до призначення в Національний банк — заступником голови правління з фінансових питань, членом правління «Банк Ренесанс Капітал».
Народний депутат України восьмого скликання, обрана у жовтні 2014 року на позачергових виборах до парламенту від партії «Блок Петра Порошенка» (№ 28 у виборчому списку). Голова парламентського комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
Із 2003 року та до моменту обрання народним депутатом — аудитор-директор ТОВ АФ «Європейська аудиторська група».
Із 1983 по 2003 роки працювала на підприємствах — бухгалтером, економістом, головним бухгалтером, очолювала управління аудиту в районній інспекції Державної податкової адміністрації на Київщині.
Заступник Міністра фінансів із 26 липня 2018 року.
Випускник Львівського національного університету імені Івана Франка, працював юрисконсультом низки підприємств Львівської області. З листопада 2008 року до червня 2015 року — юрист в одній із компаній Великої четвірки — PwC. З липня 2015 року до липня 2018 року — партнер у провідній юридичній фірмі України Sayenko Kharenko.
У 2015 — 2017 роках був співголовою юридичного правового комітету Американської Торгової Палати в Україні. Із 2016 року — член Громадської ради доброчесності, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України (делегований Асоціацією правників України).
Кандидат юридичних наук
Олександр має більш ніж 14-ти річний досвід роботи в галузі податкового консультування в Україні і в країнах ЄС. Олександр є випускником Університету Лондона (Магістр міжнародного ділового права), а також Нью-Йоркського Університету (Магістр податкового права). За останній рік Олександр реалізував понад 25 проектів з міжнародного податкового структурування для клієнтів в Україні та країнах ЄС.
Має професійний юридичний досвід більше 20 років, з яких 18 у фінансовій сфері та безпосередньо 17 років у банківському секторі. Останні 10 років займав керівні посади у локальних дочірніх банках ING (Нідерланди), Credit Agricole (Франція), входив до складу правління банків PiraeusBank та Кредит Дніпро. У 2017 році приєднався до команди ICU як куратор питань права та комплаєнсу.
Вікторія Ковальчук очолює практику корпоративного права, антимонопольного права, злиття та поглинання, оподаткування юридичної компанії ESQUIRES, бере активну участь у проектах вирішення спорів, практикує альтернативне вирішення спорів (медіацію). В.Ковальчук — сертифікований медіатор, член Національної асоціації медіаторів України, має понад 10річний досвід роботи у галузі права, адвокат з 2011 року.
У сфері професійних інтересів В.Ковальчук питання приватного капіталу, реструктуризації та управління капіталом, податкове планування для фізичних осіб та передання у спадок активів і бізнесу в Україні та закордоном.
Спеціалізація: Злиття та поглинання, корпоративне право, оподаткування, вирішення спорів, медіація.
Вадим Медведєв, радник податкової практики AVELLUM, спеціалізується з питань податкового права та спадкового планування. Вадим має значний досвід з надання консультацій клієнтам з питань оптимізації оподаткування, структурування трансакцій та спадкового планування. Вадим також консультує з питань загального корпоративного та комерційного права.
Вадим є головою Робочої групи з питань міжнародного оподаткування при Комітеті з питань оподаткування Американської торгівельної палати в Українi. У 2014 році Вадим Медведєв був співголовою Податкового комітету Американської торгівельної палати в Україні, а також членом робочої групи з реформування податку на додану вартість при Міністерстві фінансів України.
Вадим є рекомендованим юристом (Next Generation Lawyer) у сфері податків в Україні. Він включений до усіх провідних юридичних рейтингів, серед яких Chambers Europe, International Tax Review, та Expert Guides by Euromoney.
Володимир Лавренчук має більше 35 років досвіду роботи у банківський сфері. Посідав керівні посади в Ощадному банку України, АТ «Укрінбанк» та Райффайзенбанк Україна. Із жовтня 2005 року — голова правління Райффайзен Банку Аваль.
Володимир Лавренчук є віце-президентом Європейської Бізнес Асоціації і членом Довірчої ради Національного університету «Києво-Могилянська академія». Володимира Лавренчука неодноразово визнавали кращим серед керівників фінансового сектору України. Експертні групи, які брали участь у складанні бізнес-рейтингів багатьох видань, називали у різні роки керівника Райффайзен Банку Аваль кращим топ-менеджером у банківській системі України.
У 2018 році, в черговий раз його було названо серед переможців у номінації «Кращий банкір» у рейтингу «50 провідних банків України 2018», проведеному компанією «Фінансовий клуб».
Пан Хуцішвілі народився у Тбілісі 2 вересня 1985 року. Він закінчив Європейську вищу школу управління в Тбілісі та отримав ступінь бакалавра з бізнес-адміністрування, а у Прінстонському університеті — ступінь бакалавра із загального менеджменту у 2006 р.
Після закінчення навчання у 2007 році пан Хуцішвілі отримав призначення на посаду Члена Ради з питань оподаткування при Міністерстві фінансів Грузії. У 2008 році пан Хуцішвілі перейшов до компанії Ernst&Young у відділ оподаткування та юридичного супроводу, де пропрацював до 2013 року.
У 2013 році його призначили Генеральним директором Податкової служби Грузії. Через деякий час, вже у лютому 2014 року, його підвищили до Заступника міністра фінансів Грузії. Серед його обов’язків — розробка національної та міжнародної політики оподаткування. Крім того, він відповідає за нагляд за діяльністю Ради з вирішення спорів (Рада з вирішення питань неправильного оподаткування).
Пан Хуцішвілі активно долучався до нещодавніх ініціатив у сфері Міжнародної політики оподаткування, а саме до проекту BEPS. Після створення інклюзивних засад для впровадження BEPS під час установчих зборів у Кіото 1 липня 2016 року його було обрано до Координаційної ради як представника від Грузії.У 2018 році його членство було продовжено на наступний термін.
Дмітрій Єгоров займає посаду віце-канцлера з питань податкової та митної політики Міністерства фінансів Естонії із серпня 2014 року. Його обов’язками є нагляд за роботою департаментів, що відповідають за податковою та митною політикою, акцизною політикою та налагодження зв’язку між міністерством та податковою адміністрацією.
До того, як розпочати свою кар’єру у міністерстві, Дмітрій працював у податковій адміністрації Естонії та, після злиття двох органів влади, у раді з податкових та митних питань. Там він займав різні посади, від керівника відділу прямого оподаткування до заступника генерального директора з ключових процесів, де він займався податковими та митними питаннями від службових до кримінальних розслідувань. До того як він прийшов на державну службу, Дмітрій працював у компанії KPMG, де займався консультуванням з питань корпоративних фінансів.
Дмітрій отримав ступінь магістра з економіки у Тартуському університеті, Естонія. Крім того, під час навчання в аспірантурі у Норвезькій школі Економіки NHH у Бергені він займався вивченням ставлення та поведінки платників податків до податків цільового призначення.
Пані Хайке Бусс — консультант з питань BEPS та країн, що розвиваються, у Центрі OECР з питань із податкової політики та адміністрування, куди вона прийшла у 2014 році. Її першочергове завдання — надавати підтримку новим членам у рамках Інклюзивної програми BEPS та координувати ініціативи, спрямовані на підтримку країн, що розвиваються, та країн з економіками, що виникають, при впровадженні пакета BEPS та розбудові їхньої спроможності щодо податкового адміністрування.
До цього, пані Бусс працювала у державному секторі, де займалась реформуванням та заснувала Обсерваторію інновацій у державному секторі при Директораті державного управління та керівництва ОЕСР. Перед тим, як прийти до ОЕСР, пані Бусс пропрацювала понад 10 років у державному секторі Німеччини та ЄС, обіймаючи такі посади, як менеджер з питань податкового адміністрування, радник при Міністерстві фінансів та Державній канцелярії у Штуттгарті, Німеччина, та при Європейській комісії у Брюселі, Бельгія.
Вона кваліфікований адвокат у законодавстві Німеччини та Франції з питань оподаткування та розвитку та отримала ступінь магістра з європейського управління та адміністрування у Національній школі адміністрації у Франції.
Пьотр Піонтковський: Закінчив факультет адміністрації та права та Програму післядипломної освіти за напрямком Бухгалтерський облік та аудит у Варшавському університеті. Пройшов повний курс навчання при Національній школі державного управління, здійснював підготовку державних службовців та персоналу центральних органів влади з питань державної служби в адміністрації Польщі. Зарахований до Академії з питань оцінки впливу економічної діяльності (Програма Канцелярії Прем’єр-міністра).
Головний спеціаліст Департаменту роботи з великим бізнесом у Міністерстві фінансів та філії Національної адміністрації доходів Провідний фахівець польської делегації на Спільному форумі з трансфертного ціноутворення ЄС та національний делегат до різних міжнародних органів (серед яких, OECР та IOTA). Лектор та викладач за напрямом трансфертного ціноутворення.
Давід Чітаішвілі отримав ступінь бакалавра права у Тбіліському державному університеті і магістра права з міжнародного комерційного права у Центрально-Європейському університеті в Будапешті. Наразі Чітаішвілі обіймає посаду голови Відділу з міжнародної податкової співпраці Податкового управління Міністерства фінансів Грузії. Він очолює й управляє міжнародними проектами, пов’язаними з міжнародним оподаткуванням, координує роботу ОЕСР, Глобального форуму з прозорості та обміну інформацією для податкових цілей, Внутрішньо-Європейської організації податкових адміністрацій та інших міжнародних організацій і керує реалізацією ключових процесів у сфері оподаткування. Зокрема, Давід і його підрозділ несуть відповідальність за координацію і управління проектами, пов’язаними з реалізацією Автоматичного обміну інформацією, Інклюзивної програми BEPS, відшкодування ПДВ й інших питань у зв’язку з Угодою про асоціацію з Європейським Союзом.
Чітаішвілі є членом кількох робочих груп органів ОЕСР і Світового форуму таких, як: Група з автоматичного обміну інформацією (AEOI), Група з експертної оцінки (PRG), Робоча група № 10 ОЕСР і Інклюзивна програма BEPS. Чітаішвілі також є запрошеним лектором Державного університету Іллі і викладає курс міжнародного комерційного права для студентів-магістрів.
2001 — 2005 Податковий інспектор; Податкова адміністрація міста Берлін
2006 — 2007 Інженер програм для підготовки податкових декларацій; Департамент сенату Берліна
2008 — 2010 Оцінка податкових надходжень; Федеральне міністерство фінансів Німеччини
2010 — 2011 Менеджер з продажу у Відділі по роботі з державним фінансуванням; T-Systems Integrations
з 2011 року Відділ політики подвійного оподаткування; Федеральне міністерство фінансів Німеччини.
Основною сферою практики пана Соляра є податкове право. Костянтин також спеціалізується на корпоративному та комерційному праві і надає консультації особам з накопиченим приватним капіталом з питань зовнішніх і внутрішніх інвестицій.
Костянтин має багатий досвід роботи в сфері податкового права, виступаючи юридичним радником міжнародних і українських клієнтів з широкого кола питань — починаючи від практичного застосування діючих правил оподаткування і міжнародного податкового структурування, і аж до участі в адміністративних і судових розглядах з податковими органами України.
В рамках практики приватних клієнтів Костянтин надає комплексні послуги з міжнародного структурування та розміщення приватних капіталів, інвестування в складні фінансові інструменти, репатріації та захисту інвестицій підприємців.
У своїй практиці Костянтин дотримується суворих правил етики американських адвокатів, стандарти яких є значно вищими і розвиненими в порівнянні з багатьма іншими країнами світу.
З 2012 року він приділяє значну частину часу проектам з трансфертного ціноутворення і керує проектами для найбільших українських груп.
До початку роботи в компанії EY у 2003 році Ігор працював на посаді старшого консультанта з питань оподаткування в одному з найбільших українських банків.
Ігор має понад 17 років досвіду з надання податкових та юридичних консультацій. Він консультує клієнтів з широкого спектру питань, спеціалізуючись на корпоративному оподаткуванні, супроводі угод та корпоративній реструктуризації. Серед клієнтів — великі українські та міжнародні банки, компанії телекомунікаційного, нафтогазового сектору, сектору роздрібної торгівлі та ІТ.
Ігор закінчив Дніпропетровський національний університет за спеціальністю «Право» та Національний гірничий університет за спеціальністю «Економіка». Ігор має свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю.
Професійний досвід Володимира налічує понад 23 роки. Він консультує з різних питань оподаткування, допомагає своїм клієнтам у проведенні податкової експертизи, структурування та планування податків. Крім того, Володимир консультує з питань податкової політики.
Його клієнтами є різні компанії, як вітчизняні, так і міжнародні, які працюють у різних галузях.
Володимир є Головою Податкового комітету Європейської Бізнес Асоціації в Україні.
Керівник консультативного відділу Citigroup з питань податків у регіоні Європи, Близького Сходу та Африки. Розпочав свою кар’єру як сертифікований аудитор в компанії EY у Лондоні, пізніше продовжив професійну кар’єру у банку «Standard Chartered». Уже 10 років працює в Citigroup у складі консультативної команди з податків.
Підприємець. 26 років успішного ведення бізнесу. Разом з Федором Шпигом створював банк Аваль, де пропрацював 13 років до моменту продажу в 2005 році. З 1998 року був головою правління. Неодноразово визнавався кращим банкіром року в Україні. Був нагороджений орденом «За заслуги» третього ступеня. Після продажу банку разом з партнерами зайнявся молочним бізнесом. Компанія «Молочний альянс» володіє 5 підприємствами з переробки молока і є найбільшою на цьому ринку з виручкою за минулий рік більше 5 млрд. грн. Співзасновник клініки «Оберіг». Сфера особистих інтересів — операції на фондових і фінансових ринках. Кандидат економічних наук.
Олександр має понад 13 років досвіду роботи з питань корпоративного оподаткування, зокрема податку на прибуток, ПДВ і міжнародного оподаткування. У 2013 році він сформував команду з питань трансфертного ціноутворення, є керівником цього напряму і очолює більшість проектів «Делойт» у цій сфері. Олександр відіграє активну роль у дискусіях та робочих групах з внесення змін до Податкового кодексу України, де виступає за зважений та продуманий підхід до цих питань.
Моніка Бхатія очолить цю визначну програму ОЕСР, розпочату в 2009 році, з метою сприяння прозорості. Вона повинна буде забезпечити швидке та ефективне впровадження графіку партнерських переглядів, головним питанням яких стануть практичні аспекти обміну інформацією. Вона також керуватиме швидким розширенням Глобального форуму, який зараз нараховує 108 членів на рівних умовах.
Моніка має понад 20 років досвіду в Міністерстві фінансів Індії та наразі обіймає посаду Директора Департаменту персоналу та професійної підготовки в уряді Індії. До 2011 року вона очолювала підрозділ міжнародних податків у Департаменті оподаткування прибутку, де на неї було покладено завдання виконувати аудиторські перевірки компаній-нерезидентів. Вона обіймала різні посади в Міністерстві фінансів, зокрема в Департаменті доходів, які були пов’язані з міжнародною податковою політикою, включаючи перемовини з приводу договорів та розробку податкового законодавства.
Анжела Седель – радниця Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD), співробітник Секретаріату Глобального форуму з прозорості та обміну інформацією для податкових цілей. Вона надає консультації з питань права, політики та операційної діяльності як на міжнародному рівні, так і безпосередньо національним урядам. Пані Седель також очолює роботу Глобального форуму у питаннях оцінки впливу податкової прозорості та використання даних, отриманих через автоматичний обмін інформацією.
Анжела Седель отримала докторську ступінь з юриспруденції в Оксфордському університеті і побудувала успішну наукову кар'єру у якості старшого дослідника Центру оподаткування підприємств у Саїдській бізнес-школі Оксфордського університету, а також член-кореспондента Факультету права Оксфордського університету. З 2010 року вона викладає в Оксфорді правознавство, у тому числі, у 2018 році, веде курс "Податкове законодавство ЄС у глобальному контексті". Пані Седель часто публікує статті з питань податкового права і політики; за свої роботи вона здобула міжнародне визнання, у тому числі, у 2017 році, нагороду Rising Star Engagement Award від Британської академії. За свою докторську дисертацію з питань прямого оподаткування та внутрішнього ринку вона здобула нагороду 2014 ELFA First Award від Європейської асоціації юридичних факультетів як за найкращу дисертацію з європейського права.
До того, як розпочалася її міжнародна кар'єра, пані Седель навчалася і працювала в Україні, де вона у 2005 році закінчила Юридичну школу Київо-Могилянської академії.
Нілімеш Барух — Головний комісар Департаменту оподаткування прибутку в Делі, член Податкової служби Індії складу 1985 року. Його попередня посада — Директор Управління розслідування серйозного шахрайства в Нью-Делі. Як очільник державного органу з розслідування корпоративного шахрайства, упродовж 63 місяців на цій посаді він здійснював нагляд за розслідуваннями у справах 342 компаній, які виконувала команда із 130 слідчих. За час перебування на цій посаді він підготував план співробітництва між органами в якості учасника Робочої групи з питання компаній-оболонок, а також створив комплексну базу з даними компаній-оболонок та розробив аналітичну основу для виявлення корпоративного шахрайства. До цього, у якості голови Директорату організаційних систем і систем управління, він ініціював декілька вагомих проектів із підвищення ефективності управління податками в Індії, включаючи розробку документу «Візія до 2020 року» та Хартії громадян для надання обмежених за строком послуг платникам податків в Індії. Також, за розробленою ним концепцією, розпочав відкриття по всій країні стандартизованих центрів обслуговування платників податків, що отримали назву «aayakar sewa kendra» («ASK»). Здобув ступінь MBA з фінансів у Міському університеті Нью-Йорка. Також здобув ступінь магістра з економіки в Делійській школі економіки та юридичну освіту в Пенджабському університеті (Чандігарх).
Пані Яна Герцег обіймає посаду Керівника торгово-економічного відділу у Представництві Європейського Союзу в Україні з 1 листопада 2017 року. Вона також обіймала посаду Заступника керівника торгово-економічного відділу у Представництві Європейського Союзу у В’єтнамі до її призначення в Україну (листопад 2013 р. — серпень 2017 р.). Вона брала участь у переговорах щодо Угоди про зону вільної торгівлі з В’єтнамом та подальшу підготовку до впровадження цієї Угоди. Пані Герцег зробила значний внесок у розвиток міцних торгових та інвестиційних відносин між ЄС а В’єтнамом.
До Генерального директорату «Торгівля» Європейської Комісії у Брюсселі вона долучилась у 2006 році. Як Координатор Торговельних відносин із Східною та Південною Африкою та Координатор Торговельних відносин з Тихоокеанським регіоном вона мала унікальну можливість вести перемовини та брати участь у подальшій реалізації Угоди про економічне співробітництво з країнами Африки, Карибського басейну і Тихоокеанського регіону.
м. Київ, вул. Алли Тарасової, 5
Для акредитації ЗМІ на Форум необхідно заповнити реєстраційну форму. З огляду на обмежену кількість місць Організаційний комітет залишає за собою право на обмеження кількості акредитованих ЗМІ. Акредитація вважається дійсною після отримання підтвердження від Організаційного комітету. Акредитація триває до 18:00 31 жовтня 2018 року.